Area: 5-10 kvm
Request from Markus Jansson – utte2000@hotmail.comRequest from Markus Jansson – utte2000@hotmail.com
Har ett relativt begränsat bestånd av parkslide på gränsen mellan vår och grannens tomt. På grannens tomt står dock ett skjul där parksliden förmodligen har tagit sig in, och grannen
Request from Katarina Ogenstad – katarina.ogenstad@hotmail.comRequest from Katarina Ogenstad – katarina.ogenstad@hotmail.com
Vi har förstått att vi har parkslide på tomten nära grannens tomtgräns och nära vårt hus. Vi tror att den har börjat sprida sig lite. Parkslide står intill syrenbuske. Vill
Request from Karl Hallberg – karl.f.ha@gmail.comRequest from Karl Hallberg – karl.f.ha@gmail.com
Parkslide i slänt mot skogen
Request from Björn Berg Marklund – bjorn.berg.marklund@gmail.comRequest from Björn Berg Marklund – bjorn.berg.marklund@gmail.com
Hej! Typiskt att jag inte hittade er tidigare :). Såhär är läget: jag flyttade in i ett hus där parkslide redan var inplanterat (säkert för runt 15-20 år sedan). Jag
Request from SIV SCHAERLUND – Siv.schaerlund@outlook.comRequest from SIV SCHAERLUND – Siv.schaerlund@outlook.com
Vill veta hur mycket det skulle kosta.
Request from Joel Wedholm – joelwedholm@gmail.comRequest from Joel Wedholm – joelwedholm@gmail.com
Parkslide vid tomtgräns mellan fyra tomter i villaområde i Umeå.
Request from Joel Wedholm – joelwedholm@gmail.comRequest from Joel Wedholm – joelwedholm@gmail.com
Parkslide vid tomtgräns mellan fyra tomter i villaområde i Umeå.